Pozycjonowanie

SEO

02

O tym, jak istotną rolę odgrywa obecność strony w wynikach wyszukiwania – najlepiej na najwyższych pozycjach – nikogo nie trzeba przekonywać. Dziś widoczność w wyszukiwarce to „być albo nie być” dla każdego biznesu. Jako klienci rozpoczynamy zakupy od szukania i porównywania ofert w Internecie – i nie zaglądamy przy tym na każdą stronę z wynikami Google, tylko ograniczamy się do pierwszych dwóch. Stąd tak ważne jest pozycjonowanie stron oraz seo sklepów internetowych. I chociaż jest to proces długotrwały, warto wykazać się cierpliwością, by krok po kroku zdobywać coraz to lepsze pozycje w rankingu Google.

Optymalizacja

SEO

Optymalizacja stron w internecie to działania zmierzające do dostosowanie strony www do wymagań stawianych przez przeglądarkę. Wiemy, że wyszukiwarki indeksując stronę przy użyciu tzw. botów indeksujących, bardzo dokładnie ją analizują –  sprawdzają wszystkie zależności występujące na danej stronie i w ten sposób określają stopień jej użyteczności i dopasowania do słów kluczowych; wyszukują również same słowa kluczowe i na ich podstawie klasyfikują stronę.

Optymalizacja polega na zbudowaniu strony efektywnej z punktu widzenia indeksowania i „naturalnego” pozycjonowania przez wyszukiwarkę. Cała zawartość www ma pojawiać się w indeksie wyszukiwarki na zaplanowane i niezaplanowane słowa kluczowe.

 

02

Adwords

AdWords to jedyne w 100% efektywne kampanie reklamowe prowadzone w wyszukiwarce. Inwestując określony budżet, jesteśmy pewni, że na naszą stronę trafi konkretna liczba użytkowników. Jak to możliwe? Kampanię rozlicza się w systemie CPC, co oznacza, że płacimy za reklamę dopiero w momencie, gdy klient w nią kliknie, przechodząc na naszą stronę.

Growth Hacking

Growth hacking to działania silnie zorientowane na wzrost danej firmy i wykorzystujące przede wszystkim narzędzie sieciowe. Wzrost niemal wszystkiego – konwersji, sprzedaży, zasięgu itp. W grę wchodzi również powiększenie bazy klientów.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja strony internetowej. Polega ona na zastosowaniu szeregu czynności bezpośrednio na samej stronie www.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron inaczej SEO (tłum. Search Engine Optimization) to działania mające na celu zdobywanie jak najlepszych pozycji dla serwisu na konkretne słowa kluczowe, w wynikach naturalnych wyszukiwarek internetowych. Jest to obecnie jedna z najbardziej efektywnych i najszybciej rozwijających się form marketingu internetowego.

Google Analytics

Generowanie około 80 rodzajów raportów związanych z zbieraniem danych dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji

Szkolenia SEO

02

Oferowane przeze mnie szkolenia SEO to inwestycja, dzięki której dowiesz się o skutecznych sposobach promowania witryny oraz podnoszenia jej pozycji w wyszukiwarkach. W dzisiejszym świecie Internet jest najczęściej wykorzystywanym źródłem informacji. Im wyżej w pozycjach wyszukiwarki znajdzie się nasza strona, tym chętniej i częściej internauci będą ją odwiedzać. Tematyka szkolenia będzie dostosowana do dziedziny Państwa www i obejmie tematy wybrane przez Państwa z zakresu e-marketingu oraz szkolenia Social Media.

Kontakt

UX UI

&GRAFIKA

W ciągu ostatnich 10 lat pojawił się bardzo dynamiczny trend związany z pojęciem UX. Skrót ten odwołuje się do angielskiej nazwy USER EXPERIENCE oznaczającej dziedzinę nauki zajmującej się badaniem i projektowaniem doświadczeń użytkowników aplikacji i serwisów internetowych. Wypracowane w ten sposób reguły można zastosować do każdego projektu, którego głównym odbiorcą są ludzie.

Niestety, wdrażanie UX ciągle raczkuje – wynika to z bardzo małej liczby specjalistów w tej dziedzinie oraz z ograniczonej wiedzy o wpływie sposobu projektowania na odbiór oferowanych produktów czy usług. Dlatego w procesie tworzenia strony zadbamy o każdy jej etap pod względem USER EXPERIENCE i USER INTERFACE – zbierzemy informacje o branży i odbiorcach, budujemy architekturę informacji, przygotowujemy prototypy, wireframe, szkice, aby w późniejszych etapach zadbać o sferę estetyczną i graficzną i zbadać użyteczność strony. Ważnym elementem działań UX są testy AB.

02

Growth

Hacking

02

Czasami, np. na początku rozwoju biznesu, gdy start-up’owy budżet jest mocno ograniczony, a pomysłów na wydatki nie brakuje, warto poszukać sposobów, by za półdarmo zrobić coś, co pozwoli pozyskać nowych klientów lub po prostu skłonić odwiedzających naszą stronę do większych zakupów.

Czy powinniśmy wykorzystać powszechnie znane metody, takie jak pozycjonowanie stron internetowych, czy może skorzystać z możliwości płatnej reklamy w wyszukiwarkach? A może warto zdecydować się na content marketing albo zainwestować w media społecznościowe?

Właściwie wszystkie te strategie działają. Ale ich efektywność zależy od dopasowania metody do bieżących potrzeb firmy.  Podpowiem, jak wdrożyć zaawansowane i funkcjonalne rozwiązania, które pomogą uzyskać dynamiczny wzrost liczby użytkowników zainteresowanych oferowanymi usługami czy produktami.