Seo e-commerce

09

Optymalizacja sklepu internetowego to żmudny i czasochłonny proces. Wymaga on skupienia się na pozornie błahych sprawach, takich jak znaczniki meta, tytuły, karty produktu, podstrony i podkategorie. Jednakże wszystko to oraz wiele innych czynników, ma ogromny wpływ na dobrą widoczność sklepu w wyszukiwarce. Sklep internetowy powinien cechować się starannymi i dokładnymi opisami sprzedawanych produktów. Im lepszy opis, im więcej zdjęć, tym mamy większą szansę przekonać potencjalnego klienta do zakupu danego produktu w naszym sklepie. Dokładne opisy to jedno z najważniejszych zagadnień e-handlu.

Google docenia unikalne teksty

Kopiowanie opisów konkurencji to jedna z najgorszych czynności, jaką możesz wykonać. Co prawda szanse, że autor zorientuje się, iż „inspirowałeś się” jego twórczym opisem są niewielkie, ale kopiowanie treści ma zasadniczy wpływ na pozycjonowanie stron internetowych.

Ze względu na mechanizmy sterujące wynikami wyszukiwania w Google, Twoja strona może zostać oceniona jako kopiująca treści, a tym samym jej widoczność w wynikach wyszukiwania zostanie znacząco obniżona. W przypadku unikalnych opisów, nie tylko zyskasz przewagę nad konkurencją, ale może nawet grono nowych odbiorców, którym Twoje opisy spodobają się bardziej.